Welcome Inn Hotel Lyngskroa
Preview only — see all hotel photos
See all 38 photos
Vis hotel på kort
Welcome Inn Hotel Lyngskroa
Welcome Inn Hotel Lyngskroa Oteren er en 3-stjernet bolig inden for 3 km af Storfjord Kirke.
Hotellet er 5 minutters gang fra centrum af Oteren. 2 km vær derfra kan du besøge Storfjord End Camping. Du kan komme til Ivvárasággi om få minutter i bil. Oteren bus station ligger 250 meter væk fra stedet.
Stedet tilbyder ideel overnatning i Oteren og har værelser med 34, som er indrettet med en balkon og lydisolerede vinduer. Hotellet har kaffemaskiner/tekedler, et køleskab og køkkenudstyr i køkkenet samt separat toilet og en bruser på badeværelset.
Faciliteter
Hovedfunktioner
- WiFi
- Indtjekning/Udtjekning
- Aktiviteter
- Shuttle-service
- Mødefaciliteter
- Børnevenlig
- Adgang for rullestole
- Kæledyr
Faciliteter
- Rygning forbudt på alle fælles- og privatområder
- Wi-Fi
- Parkering
- Hurtig ind-/ udtjekning
- Kæledyr tilladt
- Handicapværelser/ faciliteter
- Adgang til kørestol
- Vagtservice
- Skiopbevaringsrum
- Allergivenlige værelser
- Røgdetektorer
- El-ladestation
- Handicaptoilet
- Handicap bad
- Brandslukkere
- Nøglekortadgang
- Fælles køkken
- Kedel
- Køkkengrej/ Køkkenredskaber
- Picnic område/ Borde
- Livende underholdning
- Have
- Grillfaciliteter
- Skiløb
- Vandreture
- Cykling
- Fiskeri
- Transfer-service (mod tillægsgebyr)
- Husholdning
- Biludlejning
- Møde-/ banketfaciliteter
- Varme
- Lydisolerede vinduer
- Terrasse
- Havemøbler
- Te- og kaffefaciliteter
- Spisebord
- Fladskærms TV
- Tremmesenge/vugger
Politik
- Børn og ekstra senge
- Der tilbydes ikke børnesenge på værelset.
Kort
Lokale seværdigheder
Vartegn
- Signaldalen (1260 km)
- The Bollman's Road (3257 km)
- Ivvárasággi (3197 km)
- Hatteng kapell (3035 km)
- Storfjord Kirke (2981 km)
- Lyngsfjord Adventure (3245 km)
- Storfjord End Camping (2593 km)
Lufthavne
- Tromso Lufthavn (94 km)
Anmeldelser
August
2022-03-28
3-stjernet hotel i Oteren.
Brian
2022-02-21
Awesome morgenmad og et gode værelse: det var det, jeg kunne godt lide. Restauranten er hyggelig, personalet meget serviceorienteret...